Nákupný košík

Najväčší internetový obchod parochní na slovensku

Novinky

FLEXI EXCLUSIVE
Farba na obrázku: SMOKE
Cena s DPH: 175,00 €
Pôvodná cena: 205,00 €
Viac info
CLOUD
Farba na obrázku: PASTEL...
Cena s DPH: 190,00 €
Pôvodná cena: 220,00 €
Viac info
MAXI LUXURY 100% Human hair
Farba na obrázku: Light...
Cena s DPH: 905,00 €
Pôvodná cena: 1 005,00 €
Viac info
SARAH
Farba na obrázku: 12FS8
Cena s DPH: 316,00 €
Pôvodná cena: 346,00 €
Viac info
TREND EXCLUSIVE
Farba na obrázku: DARK...
Cena s DPH: 206,00 €
Pôvodná cena: 236,00 €
Viac info
Haute
Farba na obrázku: 6F27
Cena s DPH: 225,00 €
Pôvodná cena: 255,00 €
Viac info
Evan JR
Farba na obrázku: 12FS8
Cena s DPH: 192,00 €
Pôvodná cena: 222,00 €
Viac info
Victoria mono JR
Farba na obrázku: 12FS8
Cena s DPH: 305,00 €
Pôvodná cena: 335,00 €
Viac info
Fiery mono
Farba na obrázku: 6F27
Cena s DPH: 262,00 €
Pôvodná cena: 292,00 €
Viac info
EN VOGUE
Farba na obrázku: Chocolate...
Cena s DPH: 182,00 €
Pôvodná cena: 212,00 €
Viac info
Príčesok NMW-018-1
Cena s DPH: 78,00 €
Pôvodná cena: 98,00 €
Viac info
Julianne mono
Farba na obrázku: 6/33
Cena s DPH: 318,00 €
Pôvodná cena: 348,00 €
Viac info
Sandra mono-JR
Farba na obrázku: 12FS8
Cena s DPH: 295,00 €
Pôvodná cena: 325,00 €
Viac info
Príčesok NMW-015-4
Cena s DPH: 78,00 €
Pôvodná cena: 98,00 €
Viac info
BRAVO EXCLUSIVE
Farba na obrázku: Light...
Cena s DPH: 188,00 €
Pôvodná cena: 218,00 €
Viac info

Všeobecné a Obchodné podmienky

16.05.2012

 

OBCHODNÉ PODMIENKY

 

Obchodné meno  Parochňové štúdio Regina, spol. s r.o.
Ulica a číslo Račianska 1516/53
PSČ a mesto 831 02 Bratislava
IČO 45 251 959
DIČ 2022918964
IČ DPH SK2022918964
Zápis v registri Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava 1, oddiel Sro, vo vložke číslo 63058/B.
ČŽR 740-25075
Bankové spojenie Dodávame len formou DOBIERKY
Telefón/Mobil 0905 515 813
E-mail parochne@parochne.sk
Príjem objednávok cez e-shop nonstop
Prevádzková doba Za jednotlivé predajne uvedená na
Stránke v sekcii
PREDAJNE, PREDAJNÁ DOBA
Zodpovedný vedúci Peter Šenk
Orgán dozoru

Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj

Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5

820 07  Bratislava 27

tel.: 02/58272 172

e-mail: ba@soi.sk

 

Článok I.

Vymedzenie pojmov

Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je:
Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

Predávajúcim je:
Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.parochne.sk je:
Parochňové štúdio REGINA, spol. s r.o., so sídlom Račianska 1516/53, 832 02 Bratislava

Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov a služieb na diaľku prostredníctvom elektronického zariadenia.
Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu, ktoré majú uvedenú cenu a táto nie je nulová.
Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým prostredníctvom e-shopu a e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie, pokiaľ je nesporné, že predávajúci komunikuje s kupujúcim alebo ním oprávnenou osobou.
Na vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý vznikol inak ako prostredníctvom elektronických zariadení na diaľku a nejedná sa o vzťah medzi poskytovateľom služieb informačnej spoločnosti a príjemcom služieb informačnej spoločnosti sa tieto všeobecné obchodné podmienky uplatnia iba v nevyhnutnom rozsahu, ktorý zodpovedá právnym predpisom a logickému usporiadaniu veci, pokiaľ medzi nimi nebolo dohodnuté inak.
 

Článok II.

Cena

Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.
Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania objednávky kupujúcim..
 

Článok III.

Objednávka

Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru a jeho odoslania predávajúcemu. Pre správne a riadne vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb. Objednávka sa jej odoslaním stáva pre kupujúceho záväznou, teda je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim. 
Kupujúcemu je po odoslaní objednávky v e-shope automaticky generovaný a odoslaný informačný e-mail o tom, že predávajúcemu bola e-shopom doručená objednávka kupujúceho na spracovanie. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 4. tohto článku. V prípade, ak kupujúci neobdrží potvrdzujúci e-mail, alebo mu systém ukončiť objednávku tovaru neumožní, môže to znamenať, že objednávka bola vytvorená nesprávne, alebo s nesprávnym e-mailovým kontaktom, ale môže to znamenať aj skutočnosť, že produkt, ktorý kupujúci objednáva, nie je v požadovanej farbe momentálne k dispozícii na sklade výrobcu. 
Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je elektronická správa predávajúceho odoslaná na e-mailovú adresu kupujúceho alebo krátka textová správa odoslaná na mobilné telefónne číslo kupujúceho, ktoré kupujúci uviedol v jeho objednávke s informáciou v akom rozsahu je akceptácia objednávky kupujúceho nesporná. Elektronická správa predávajúceho, ktorou sa objednávku kupujúceho nepotvrdzuje, zamieta alebo odmieta, resp. inak zreteľne neakceptuje je odmietnutie objednávky kupujúceho.
Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže predávajúci objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail, telefonický kontakt alebo nesprávna resp. neexistujúca adresa. 
 

Článok IV.

Platobné podmienky

  1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
    1. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi, alebo doručovateľovi)
    2. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet (týka sa len kupujúcich mimo SR)
    3. platba na základe zálohovej faktúry vo výške 100%, ak je objednávka parochní, alebo príčeskov nad sumu 400 Eur s DPH a textílií a ostatného doplnkového sortimentu nad sumu 200 Eur s DPH, alebo v prípade objednávky produktu vyrábaného z ľudských vlasov. 
  2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
    1. zľavu na základe letáčku, ktorý predajca distribuuje na onkológie, alebo iných periodík.
    2. zľavu na základe prebiehajúcej akcie
  4. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

Článok V.

Dodacie podmienky

Predávajúci je povinný do 30 dní od vzniku kúpnej zmluvy zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. Táto podmienka neplatí, ak nemôže prísť k dodaniu tovaru z dôvodu vyššej moci, ako sú prekážky na strane výrobcu, uzatvorené sklady dodávateľov v súvislosti s COVID-19 a podobne.
Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z rôznou dobou dostupnosti, objednávka bude vyexpedovaná až keď bude k dispozícii tovar s najdlhšou dobou dostupnosti.
Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra, návod, formulár na odstúpenie od zmluvy, ak sa nejedná o tovar zhotovovaný na zákazku, alebo osobitnej požiadavky spotrebiteľa.
Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
Slovenskej pošty (listová služba, balíková služba, kuriér, EMS)

 

Článok VI.

Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb

Poplatok za poštovné a balné si určuje zákazník pri vytváraní svojej objednávky. Vyberá si s ponúkaných možností na našej stránke a podľa vlastného výberu. Najnižší základný poplatok za poštovné a balné účtujeme 7,00 €.

V prípade doručenia Poštovým kuriérom SP je tovar doručený do 24 hodín od podania na poštovú prepravu. 

Krehký tovar, ako sú polystyrénové hlavy, pánske a dámske hlavy (figuríny) a kozmetiku ako sú šampóny, kondicionéry, laky a balzamy, doručujeme výhradne len expres poštovým kuriérom za poplatok 7,00 Eur, aj keď je hodnota objednávky nižšia ako 100 Eur ! V prípade nesprávneho vyznačenia poplatku za doručenie je predajca oprávnený poplatok opraviť podľa týchto obchodných podmienok.

 

Možnosti platby za doručenie (HODNOTA TOVARU S DPH)

Poplatok v Eur

 

 

 

 

Doručenie poštovým kurierom len SR (vyznačte ak ste objednali krehký tovar, ako sú hlava, figurína, šampón, kondicionér, balzam, lak, klobúk atď).

9,00

 

 

Dobierka Poštový kuriér SP od 1,00 do 400 Eur

7,00

Dobierka Poštový kuriér SP nad 401 Eur ZDARMA

0,00

Dobierka do zahraničia do 100 Eur (len ČR,Maďarsko a Chorvátsko)

10,00

Dobierka do zahraničia nad 101 Eur (len ČR,Maďarsko a Chorvátsko)

15,00

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ do 100 Eur (delivery intro-EU)

10,00

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ od 101 do 200 Eur (delivery intro-EU)

15,00

Doručenie do zahraničia v rámci EÚ nad 201 Eur (delivery intro-EU)

20,00

Doručenie do zahraničia mimo EÚ (delivery outside the area EU)                                 

30,00

 

 

Článok VII.

Prevod vlastníckeho práva

Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho momentom prevzatia veci od dopravcu.
Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.
 

Článok VIII.

Storno kúpnej zmluvy

Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.
 

Článok IX.

Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

 

9. Odstúpenie od vybavenej objednávky

9.1. Ak predávajúci nemôže splniť svoje povinnosti vyplývajúce mu z kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru dohodnutého v kúpnej zmluve prerušil výrobu alebo vykonal tak závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci alebo ak ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar zákazníkovi v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami, predávajúci je povinný o tejto skutočnosti okamžite informovať kupujúceho a zároveň je povinný ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). V prípade, ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy z dôvodov uvedených v tomto bode týchto reklamačných a obchodných podmienok, je predávajúci povinný vrátiť kupujúcemu už zaplatenú zálohu za tovar dohodnutý v kúpnej zmluve v lehote 14 dní od oznámenia o odstúpení od zmluvy prevodom na účet určený kupujúcim, ak takáto záloha bola zaplatená.

9.2. Kupujúci - spotrebiteľ je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 a nasl. Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby alebo zmluvy o poskytovaní elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ust. § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9. 3. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

9. 4. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť v deň, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa - tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, odo dňa prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, - dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, odo dňa prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, - na základe zmluvy tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, odo dňa prevzatia prvého dodaného tovaru.

9.5. Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

9.6 Oznámenie o rozhodnutí pristúpiť k Odstúpeniu od zmluvy musí kupujúci urobiť písomnou formou a to spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že dôjde ku odstúpeniu od zmluvy a následne prostredníctvom Formulára na odstúpenie od zmluvy, ktorý sa nachádza v spodnej časti stránky v sekcii "Návody a formuláre". Kupujúci má možnosť formulár priamo vyplniť a vytlačiť. Kupujúci zároveň obdrží Formulár na odstúpenie od zmluvy už v potvrdení o prijatí objednávky, ktoré dostane mailom a taktiež spolu s objednaným tovarom na rube faktúry, alebo dodacieho listu.

Vyplnený Formulár na odstúpenie od zmluvy spolu s originálom faktúry kupujúci priloží k vrátenému tovaru.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty podľa ust. § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od kúpnej zmluvy, najmä identifikáciu kupujúceho, číslo a dátum objednávky, presnú špecifikáciu tovaru, spôsob, akým má predávajúci vrátiť už prijaté plnenie, najmä číslo účtu v tvare IBAN a/alebo poštovú adresu kupujúceho.

9.8. Ak kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy, zrušuje sa od začiatku aj každá doplnková zmluva súvisiaca s kúpnou zmluvou, od ktorej kupujúci odstúpil. Od kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu služby.

9.9. Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla prevádzkovateľa. Lehota podľa prvej vety tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

9.10. Kupujúci je povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný.

9.11. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe kúpnej zmluvy alebo v súvislosti s ňou vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby podľa tohto bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok pred tým, ako mu je doručený tovar alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.

9.12. Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám alebo ak si nesplnil povinnosť podľa § 3 ods. 1 písm. i) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.13. Kupujúci zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Spotrebiteľ nezodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ak si predávajúci nesplnil informačnú povinnosť o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

9.14. Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky.

9.15. V prípade, že spotrebiteľ odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý vrátil poškodený alebo neúplný, môžu sa zmluvné strany dohodnúť na primeranej náhrade, prípadne môže predajca uplatniť svoj nárok súdnou cestou.

 

Pokiaľ kupujúci poruší ochrannú plombu, ktorá nebráni v riadnom a bezproblémovom odskúšaní výrobku a bol na túto skutočnosť v zmysle §3 odst. 1, písm. k)  Zákona o ochrane spotrebiteľa  upozornený ešte pred odoslaním objednávky, predajca nie je povinný produkt prijať späť a uhradiť kupujúcemu zaplatenú čiastku.

 

9.16. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

• predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

• predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

• predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

• poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

• predaj tovaru, ktorý bol v čase po uzavretí zmluvy a prevzatí tovaru od predávajúceho kupujúcemu zmontovaný, zložený alebo použitý takým spôsobom, že jeho opätovné uvedenie do pôvodného stavu predávajúcim nie je možné bez vynaloženia zvýšeného úsilia a zvýšených nákladov, napr. zložený alebo zmontovaný nábytok a pod.

 

9.17.Ustanovenia čl. 9 týchto obchodných a reklamačných podmienok výslovne neplatia pre subjekty nespĺňajúce definíciu spotrebiteľa uvedenú v ust. § 2 písm. a) Zákona.

 

Článok XI.

Práva a povinnosti zmluvných strán

Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
Kupujúci je povinný:

  • prevziať objednaný tovar,
  • zaplatiť za prevzatý tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
  • prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.

Predávajúci je povinný:

  • dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
  • spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.
     

Článok XII.

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem zvolenej prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly, prípadne sprostredkovateľovi a to na základe vzájomnej zmluvy uzatvorenej podľa Zákona č. 18/2018 Z.z.
  3. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, prijatím vhodných technických a organizačných opatrení. Taktiež všetci zamestnanci prevádzkovateľa sú povinní dodržiavať mlčanlivosť vo vzťahu k osobným údajom.
  4. Dotknutá osoba má práva vymedzené v zmysle ust. § 19 a nasl. Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení platných noviel a to konkrétne:
  5. právo na informácie, ktoré je plnená týmto obsahom a obchodnými podmienkami,
  6. právo požadovať prístup k osobným údajom týkajúcich sa dotknutej osoby - § 21 Zákona spočíva vo Vašom práve dožadovať sa akým spôsobom a na aké účely sú Vaše údaje spracúvane, pričom túto požiadavku môžete adresovať na kontaktný e-mail.,
  7. právo na opravu osobných údajov - § 22 Zákona Vám umožňuje opraviť osobné údaje ak sú neaktuálne,
  8. právo na vymazanie osobných údajov - § 23 Zákona využijete v prípade ak nemáte záujem, aby prevádzkovateľ ďalej spracúval osobné údaje,
  9. právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov - § 24 Zákona uplatníte v prípade ak sa domnievate, že osobné údaje boli spracúvané v rozpore so zákonom,
  10. právo namietať spracovanie osobných údajov - § 27 Zákona,
  11. právo na prenosnosť osobných údajov,
  12. právo podať podnet na dozorný orgán vo vzťahu k spracúvaným osobným údajov.

Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje:

  • meno a priezvisko, fakturačnú adresu, prípadne adresu dodania, ak je odlišná od fakturačnej adresy, kontaktné telefónne číslo, E-mailovú adresu

Tieto osobné údaje sú uchovávané po dobu 10 rokov pre účely archivácie. V rámci vybavenia objednávky dochádza k spracúvaniu osobných údajov za účelom vystavenia faktúr, vystavenia skladových (dodacích) listov, zabezpečenia dopravy, ako aj účtovania v účtovníctve.

  1. Tieto stránky zaznamenávajú vašu IP adresu, informácie o čase, koľko času strávite prezeraním stránok a informácie o tom, z akých stránok k nám prichádzate. Cookies sú textové súbory, ktoré sú ukladané vo vašom počítači a používajú sa aj na meranie návštevnosti stránky a prispôsobenie zobrazenia stránok a vďaka týmto súborom Vám dokážeme ponúknuť kvalitnejšie služby. Preto tieto súbory vnímame ako náš oprávnený záujem. Niektoré súbory cookies sú súbormi tretích strán, napr. Youtube, Google a podobne.
  2. Súbory cookies si môžete kedykoľvek vymazať alebo ich zbieranie nastaviť priamo v nastaveniach internetového prehliadača. Ak chcete odmietnuť zbieranie súborov cookies nastavte si to vo svojom internetovom prehliadači.
  3. Prevádzkovateľ nevykonáva priamy marketing pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov.
     

Článok XIII.

Náhrada škody pri neprevzatí tovaru

  1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar, alebo ho neprevzal ani po výzve predávajúceho, doručenej formou e-mailu, sms správy, alebo telefonickej výzve. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 
  2. Pri určovaní výšky náhrady škody predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk. 
  3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody, alebo si uplatniť toto právo len z časti. 
     

Článok XIV.

Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
  3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
  4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
  5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim, ako aj sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
  7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  8. V prípade uzatvorenia inej zmluvy s kupujúcim s inými podmienkami, majú podmienky uvedené v zmluve prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami.

Článok XV.

Všeobecné, špecifické a doplnkové informácie pre e-shop www.parochne.sk

Všetky parochne a príčesky na tejto stránke majú v názve obsiahnutú aj informáciu o farbe, ktorá je vyobrazená. Upozorňujeme Vás, že všetky parochne a príčesky sú pri fotení vystavené vysokej intenzite osvetlenia a preto je potrebné počítať s tým, že v skutočnosti je farba trochu tmavšia. Obzvlášť je to u melírovaných parochní, kde nie je melír na obrázku tak viditeľný, ako v skutočnosti.

Na našej stránke sa nemusíte zaregistrovať a nakupovať môžete ihneď aj bez registrácie. Registrácia je dobrovoľná a záleží od Vášho rozhodnutia.

Dodacie lehoty sú vyjadrené v pracovných dňoch a pri objednávke s viacerými položkami je rozhodujúci termín dodania, ktorý zodpovedá položke s najdlhšou dodacou lehotou. ( To znamená, že ak objednáte napríklad parochňu, ktorá má dodaciu lehotu do 2 dní a súčasne objednáte príčesok, ktorý ma dodaciulehotu do 14 dni, rozhodujúcim termínom pre kompletné vybavenie objednávky je 14-dňová lehota). Upozorňujeme, že dobierku nezasielame do P.O.BOXU. Tovar Vám bude dodaný formou dobierky.

Všetky objednávky nad sumu 200 EUR môžu podliehať ešte overeniu formou sms notifikácie.

Objednávky nad hodnotu 400 EUR podliehajú preddavkovej platbe vo výške 100% hodnoty objednávky,

 

UPOZORNENIE:

Za účelom výberu vhodného typu parochne, príčesku, alebo predlžovania vlasov dodávame maximálne 2 kusy.

Všetky parochne a príčesky boli pred fotením upravené kaderníkom a pri fotení boli vystavené vysokému osvetleniu, takže v skutočnosti je zobrazená farba o niečo tmavšia a tvar účesu nemusí zodpovedať nami učesanému tvaru parochne na fotografii. Toto nemôže byť predmetom reklamácie.

ČESKÁ REPUBLIKA:

PARUKY Z NAŠÍ NABÍDKY JSOU PEČLIVĚ VYBRANÉ A ODSKOUŠENÉ MODELY Z KOLEKCÍ PŘEDNÍCH SVĚTOVÝCH VÝROBCŮ. Naše nabídka se skládá zhruba z 800 modelů v široké škále barevných variant, nabízíme paruky dámské, pánské i dětské, včetně veškerého doplňkového sortimentu. Máme jedny z nejnižších cen na Slovenském trhu, neboť jsme přímí dovozci a naše zboží není překupováno přes řadu velkoobchodů. Se vzrůstajícím zájmem o nakupování přes internet jsme i my pro Vás připravili nabídku našich produktů, kterou si můžete prohlédnout v klidu domova a v případě Vašeho zájmu, si i objednat výrobek, který nejvíce vyhovuje Vašim představám. Zboží zasiíláme na dobírku a zaplatíte v CZK na Vaší pošte. Minimální objednávka je v limitu 40,00 Eur. Poukaz na paruku nelze uplatnit na Slovensku.

TOVAR DO KOMISIE:

V prípade záujmu o predaj nášho tovaru formou komisie zašlite do našej firmy žiadosť, ku ktorej priložte kópiu živnostenského listu. Po posúdení Vašej žiadosti Vám zašleme vyjadrenie a návrh zmluvy. Predaj tovaru takouto formou je možný výlučne podľa podmienok dodávateľa.

NÁVODY:

Spolu s tovarom obdržíte návod na používanie výrobku a prípravkov na ošetrovanie a starostlivosť o výrobok. Príslušný návod si však môžete stiahnuť aj priamo zo stránky - nachádza sa na úvodnej strane.

Vymedzenie niektorých pojmov:

 

ZHOTOVENIE PODĽA OSOBITNEJ POŽIADAVKY SPOTREBITEĽA:

Ide o také druhy tovaru, ako sú parochne, príčesky a predlžovania vlasov vyrobených z pravých vlasov, ktoré sa až po prijatí objednávky tónujú do požadovanej farby podľa výberu spotrebiteľa na zvolený farebný odtieň, alebo sa vyhotovujú na základe inej konkrétnej špecifickej požiadavky spotrebiteľa, ako sú napríklad u parochní veľkosti: Average, Small, alebo Large, poprípade osobnou návštevou za účelom odobratia presných mier, poprípade vyrobenia odliatku. 
Tento tovar je zhotovovaný podľa osobitnej požiadavky spotrebiteľa a nie je ho možné vrátiť podľa Zákona  o ochrane spotrebiteľa č. 102/2014 Z.z. §7. odst.6., písm.c).

 

OCHRANNÁ PLOMBA:

V súlade s ustanovením §3 odst.1, písm.k) Zákona o ochrane spotrebiteľa Vás informujeme, že všetky parochne sú zabezpečené tzv. Ochrannou plombou, ktorá nebráni v riadnom odskúšaní parochne. Plombu odstráňte z parochne až vtedy, keď sa presvedčíte a rozhodnete, že Vám parochňa vyhovuje a že si ju necháte. Odstránením plomby totižto stratíte nárok na vrátenie parochne. Toto opatrenie je ochranou nášho obchodu pred špekulatívnymi, nekalými praktikami a úmyslami zo strany spotrebiteľa, ako je využitie parochne len na konkrétny jednorázový účel atď.

 

Tieto všeobecné a obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 25. 5. 2018

 

                                                                                                          

Pre personalizáciu obsahu a reklám, pre poskytovanie funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti využíváme súbory cookie. Informácie o tom, ako náš web používáte, zdieľame so svojími partnermi pre sociálne média, inzercie a analýzy. Partneri tieto údaje môžo skombinovat s ďalšími informáciami, ktoré ste im poskytli alebo ktoré získali v dôsledku toho, že používáte ich služby. V prípade Vášho súhlasu prosím pokračujte pri prehliadaní webovej stránky a stačte OK.
Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.(Viac informácií)

Súbory cookie sú malé textové súbory, ktoré môžu webové stránky používať na zefektívnenie používateľskej skúsenosti.
Zákon uvádza, že na Vašom zariadení môžeme ukladať súbory cookie, ak sú pre prevádzku týchto stránok nevyhnutné. Pre všetky ostatné typy súborov cookie potrebujeme vaše povolenie.
Táto stránka používa rôzne typy súborov cookie. Niektoré súbory cookie sú umiestnené službami tretích strán, ktoré sa zobrazujú na našich stránkach.
Získajte viac informácií o tom, kto sme, ako nás môžete kontaktovať a ako spracovávame osobné údaje v našich Pravidlách ochrany osobných údajov. Váš súhlas sa vzťahuje na nasledujúce domény: parochne-trencin.sk www.parochne-trencin.sk